آیا میدانید جهاد در حقیقت چیست؟؟؟

ای مسلمان!!! تو در مورد جهاد چی میدانی؟

آیا میدانید جهاد در حقیقت چیست؟؟؟

ای مسلمان!!! تو در مورد جهاد چی میدانی؟

لحظه مرگ مادر

این تصاویر متعلق به جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان است ولی باز هم ما کر کور و لال ایم.... بعضی از خبایث در میان ما٬ برعکس ما را دشنام و فحش میدهند....
پس چرا؟
آیا تو هم ای خبیث... خودت را به این ارازیل فروخته ای؟
آیا حمیت دینی و ایمانی او این قدر خوابیده که بجای که دشمنانت را دشنام و فحش دهی٬‌دشمنان دشمنانت را فحش و ناسزا میگویی؟
آی عیرتت همین هست؟
آیا شیوخ و علماءت تو را به همین ایما میدهند؟
وای بر تو ای پست فطرت.
وای بر تو ای اصحاب ابوحهل و ابولهب.
وای بر تو ای دشمن دین. 
وای بر ایمان و غیرتت.




آخر این همه زورآوری تا بکی؟

gurlzgroup [www.friendmails.net.tc]

gurlzgroup [www.friendmails.net.tc]

آخر این همه زورآوری تا بکی؟

مطمئن باش که هر فرعونی را موسی ی هست

و

هر موسی خدای دارد.

یک ایرانی هم پیامبر اسلام را شخصیت کارتونی کرد

در حالی که نمایش فیلمی "ضد اسلامی" در هلند جنجالها و اعتراضات فراوانی برانگیخته، یک ایرانی ساکن هلند نیز قصد دارد بزودی فیلمی کارتونی را به نمایش بگذارد که در آن، پیامبر اسلام نقشی کمدی دارد. احسان جامی، سازنده این فیلم کارتونی قصد دارد آن را در سالگرد تولد بیست و سه سالگی اش یعنی بیستم آوریل آینده به نمایش عمومی بگذارد اما با توجه به حساسیتهایی که نسبت به این گونه فیلمها وجود دارد، هنوز محل نمایش فیلم خود را اعلام نکرده است.احسان جامی فیلم خود را به کمدی بریتانیایی زندگی برایان ساخته گروه مونتی پایتون تشبیه می کند که در آن، مرد جوانی که همزمان با مسیح بدنیا آمده، با او اشتباه گرفته می شود. فیلم کارتونی احسان جامی که زندگی محمد نام دارد به ماجرای شب ازدواج پیامبر اسلام با همسرش عایشه می پردازد که بنابر روایات، هنگام ازدواج نه ساله بوده است، در صحنه ای از این فیلم پیامبر اسلام در شب زفاف با همسر نه ساله اش به او می گوید: "نگران نباش، آسیبی به تو نمی رسانم".

ادامه را در بی بی سی فارسی بخوانید

انتشار اینترنتی فیلم نماینده پارلمان هلند درباره اسلام

خیرت ویلدرز سیاستمدار راستگرای هلندی فیلم جنجالی خود در انتقاد از قرآن را در اینترنت منتشر کرده است.صحنه آغازین فیلم یک نسخه از قرآن را نشان می دهد و در پی آن صحنه حملات 11 سپتامبر به آمریکا نمایش داده می شود.این فیلم 15 دقیقه ای که روی وبسایت ویدئویی "LiveLeak" منتشر شده اسلام را "دشمن آزادی" می خواند.قصد سیاستمدار هلندی برای پخش این فیلم با تظاهرات خشمگین در برخی کشورهای اسلامی روبرو شده بود. دولت هلند از دیدگاهای آقای ویلدرز فاصله گرفته است.

ادامه در بی بی سی فارسی

...اینبار غزه کربلاست...

...اینبار غزه کربلاست...

.

 

 

 

 

و باز هم سکوت مجامع عربی و غربی. باز غزه مورد هجوم صهیونیست ها قرار گرفت و باز هم اعراب خفه خونی گرفتند و باز هم ملت فلسطین به نمایندگی از تمام مسلمانان جهان مقاومت کردند و ما اینجا در ایران به خاطر حسینی که آزاده زیست و با عزت شهید شد و زینبی که هیچ چیز جز زیبایی ندیده بود گریستیم و سینه زدیم. شام نذریمونو خوردیمو تو هوای گرم خونه از سرمای بیرون فرار کردیم غافل از اینکه یزیدیان زمان و نوادگان فرومایگانی که عادت به کشتن پیامبران دارند پیروان خط خون را آماج قرار داده اند. ما برای حسین بر سر و صورت میزنیم و آن ها خط حسین را به گونه ای عملی دنبال می کنند. فاصبر صبرا جمیلا که ان الله لمع الصابرین. غیر از این است که در مکتب ما شهادت احلی من العسل است؟ جزاکم الله خیرا که آبروی شرف و حریت و انسانیت را خریده اید و اسلام را رو سفید کرده اید.

با تشکر از سایت <<فلسطین و لبنان...>>