آیا میدانید جهاد در حقیقت چیست؟؟؟

ای مسلمان!!! تو در مورد جهاد چی میدانی؟

آیا میدانید جهاد در حقیقت چیست؟؟؟

ای مسلمان!!! تو در مورد جهاد چی میدانی؟

اسرائیل رسما فلسطینیان را به نسل کشی (هولوکاست) تهدید کرد

معاون وزیر جنگ اسرائیل امروز ملت فلسطین را به کشتار دسته جمعی (هولوکاست) تهدید و اعلام کرد در این زمینه از تمامی ابزارها استفاده خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر ، ماتان ویلنای تهدید کرد که رژیم اسرائیل آمادگی دارد تا از تمامی ابزارهای ضروری برای متوقف کردن حملات موشکی مبارزان فلسطینی و ایجاد هولوکاست ( کشتار دسته جمعی ) استفاده کند.
وی در توجیه کشتار دسته جمعی مردم نوارغزه مدعی شد: ما برای وادار کردن جنبش حماس به توقف حملات موشکی به خود از هیچ عملی فروگذار نخواهیم کرد.
این مقام صهیونیست با بیان اینکه هجوم به نوارغزه پرهزینه و دشوار خواهد بود، و در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایات این رژیم ، حماس را مسئول تشدید خشونتها در این منطقه دانست.
خبرگزاری فرانسه گزارش داد، از سوی دیگر "ایهود باراک" وزیر جنگ اسرائیل نیز شب گذشته نوارغزه را به عملیات زمینی گسترده تهدید کرد.
دفتر وزارت جنگ اسرائیل در این رابطه طی بیانیه ای اعلام کرد: وزارت جنگ به منظور انجام عملیات نظامی گسترده به نوارغزه اقدامات لازم را در سطح دیپلماتیک انجام داده است.

جنایات دیروز صهیونیست‌ها در غزه، 63 شهید و 200 مجروح برجای گذاشت
شمار فلسطینیانی که دیروز در حملات صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند، به 63 نفر رسید که این بیشترین آمار شهدایی است که از سال 1967میلادی در یک روز به دست صهیونیست‌ها قتل عام می‌شوند.
به گزارش فارس، "سامی‌ابوزهری" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت و گو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین اظهار داشت در گذشته در جریان انتفاضه اول و دوم طی چند روز احیانا ده‌ها فلسطینی شهید می شدند، اما شهادت 61 فلسطینی در یک روز بیشترین رقمی است که از سال 1967 شاهد آن هستیم.
وی افزود: «شهادت این تعداد فلسطینی درست پس از شهادت 37 تن دیگر طی دو روز گذشته بر اثر حملات پیاپی هوایی صورت گرفت که عمق و حجم هولوکاستی را که اکنون در نوار غزه جاری است و ماتان فلنائی معاون وزیر جنگ دشمن صهیونیستی از آن به عنوان نسل کشی و کوره آدم سوزی یاد کرد، نشان می‌دهد.»
ابوزهری خاطر نشان کرد: « 25 درصد شهدای دیروز کودک و تعدادی هم زن بودند و در این جنایت هولناک خانواده هایی مانند خانواده عطا الله کاملا هدف قرار گرفتند و تمامی اعضای آنها به شهادت رسیدند.»
از سوی دیگر دولت منتخب فلسطین به ریاست اسماعیل هنیه به دنبال شهادت ده‌ها فلسطینی بی‌گناه در کشتار هولناک دیروز در نوار غزه به مدت سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
بنابر این گزارش، پرچم ها از ساختمان‌های نهادهای رسمی پایین کشیده می‌شوند و امروز نیز تمامی مدارس و دانشگاه ها تعطیل است.
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز روز یکشنبه را در کرانه باختری عزای عمومی اعلام کرد.
در پی حملات ویرانگر و تروریستی دیروز اسرائیل به ساکنان بی دفاع نوار غزه، 63فلسطینی از جمله چهار کودک، سه زن و یک پدر و پسر به شهادت رسیدند و نزدیک به 200 نفر دیگر هم مجروح شدند.

برای مشاهده گزارش تصویری از بمباران اخیر غزه اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد